سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از هر چمن گلی


86/11/17 ::  5:10 عصر

میگن همه چی هوشمند شده ما باورمون نمیشه! اما  آی تی همه چیو ممکن کرده. ببینید.

نوعی گرم کن خانگی به همراه نمایشگر LCD که با برق کار می کنه و در ضمن روشن بودنش تصویر سوختن هیزم و شعله های قرمز رنگ زیبای آتش را پخش می کنه.

 تصاویر سوختن هیزم

 این دستگاه که تصویرش را مشاهده می کنید zcontrol نام دارد که می تواند عملکرد کلیه وسایل برقی موجود در خانه اعم از تلویزیون, ویدئو,یخچال, فریزر, کامپیوتر, آبمیوه گیر... را کنترل کند. دیگر مجبور نیستید که در اطراف خانه به دنبال remote controller  تلویزیون بگردید. با این کنترلر همه کاره می توانید وضعیت روشن و یا خاموش بودن همه وسایل موجود در منزل را بر عهده گیرید. جالب تر آنکه موبایل شما نیر می تواند به این کنتلر کوپل شود و به صورت جایگزین نیز استفاده شود. حتی می توانید در زمانیکه منزل نیستید به کمک یک دوربینwebcam و نیز یک خط اینترنت پر سرعت کنترل تمامی وسایل را به دست گیرید. زمانی می توانید به زیبایی طراحی این محصول پی ببرید که شرایط کاری هر وسیله را از نظر ولتاژ , جریان, فرکانس  در نظر بگیرید.حقیقتا چیز عجیبیست!

کنترلر همه کاره 

 نازک ترین لپ تاپ جهان. این لپ تاپ در ضخیم ترین قسمت فقط 1.9 سانتیمتر ضخامت دارد و وزن آن فقط یک کیلو و سیصد گرم است. فکر کنم همین خصوصیات برای قانع کردن هر فردی برای خریدن این لپ تاپ کافی باشد.این کامپیوتر باریک مانند گوشی آیفون به  فناوری لمسی Multi-touch مجهز است.

  استفاده از تاچ پد MacBook Air کاملا شبیه گوشی iPhone است. این تاچ پد برای راحتی کار بزرگتر از تاچ پد های دیگر لپ تاپ ها طراحی شده است. برای زوم کردن با آن کافی است دو انگشت خود را روی آن باز کنید تا عکس زوم شود. برای حرکت بین صفحات در مرورگر میتوان با سه انگشت  روی تاچ پد به طرف راست بکشید تا به پنجره ی بعدی بروید.

  این لپ تاپ فاقد درایو CD/DVD است. این شرکت اعلام کرده که این لپ تاپ با استفاده از نرم افزاری به نام Remote Disk میتواند از هر درایوی در هر نوع کامپیوتری به عنوان درایو داخلی خود استفاده کند!

  این لپ تاپ دارای نمایشگر 13.3 اینچی  و هارد 80 گیگابایتی است. میتوان به جای این هارد به صورت انتخاب یک هارد 64 گیگابایتی از نوع SSD که بسیار سریع تر از هارد های معمولی است سفارش داد.

باریک ترین لپ تاپ جهان

این کاغذ الکترونیک در سایز یک کاغذ A4 ساخته شده و مانند یک کاغذ معمولی انعطاف پذیر است. این کاغذ که عملا یک صفحه نمایش است 14.3 اینچ تصویر ارایه میکند. و دارای وضوح تصویر 1280 در 800 پیکسل است. با کیفیت رنگ 16.7 میلیون رنگ. و البته ضخامت فقط 300 میکرومتر! زاویه دید این کاغذ الکترونیک 180 درجه ی کامل است.

 این مطلب را میتوان به این گونه هم نوشت : این محصول به این معنی است که شما یک مانیتور LCD انعطاف پذیر خواهید داشت که در سایز و ضخامت یک صفحه کاغذ است! تازه آن هم با زاویه ی دید کامل.

کاغذ الکترونیکی


به قلم: باران

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خانه
پارسی بلاگ
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها :: 
24162


:: بازدید امروز :: 
3


:: بازدید دیروز :: 
12


:: پیوندهای روزانه::

:: درباره خودم ::

از هر چمن گلی
باران
وقتی عقیده عقده خوانده میشود،وقتی نور چراغ در آب مهتاب تلقی میشود ومتانت زمین زیر برف یخ میبندد،نان از یتیم خانه میدزدیم و میفهمیم دزد اشتباه چاپی واژه درد است.

:: اوقات شرعی ::

:: لینک به وبلاگ :: 

از هر چمن گلی

:: دوستان من ::

توکای شهر خاموش

:: لوگوی دوستان من ::


:: اشتراک در خبرنامه ::

 

:: مطالب بایگانی شده ::

اسفند86
بهمن 1386